Balcalı Hastanesi'nde Sağlık Çalışanları Ülkenin Dikkatini Çeker

Adana'da bulunan Çukurova Üniversite Tıp Fakültesi Balcalı Hastanesinde görev yapan sağlık çalışanları, yaklaşık yedi ay önce gerçekleştirdikleri bir günlük iş bırakma eyleminde dile getirdikleri sorunların çözüme kavuşmaması nedeniyle bu kez üç günlük iş bırakma eylemi yaptı. Çalışanlar, hizmet kalitesini korumak ve hastaların güvenliğini sağlamak amacıyla bu adımı attılar. \n\nBu eylem, sağlık sektörünün ihtiyaç duyduğu iyileştirmelerin yapılması için ulusal düzeyde dikkat çekmeye yönelik bir hamle olarak yorumlanıyor. Sağlık çalışanları, sorunların çözümüne hız verilmesi ve hizmet kalitesinin artırılması yönünde çağrıda bulundu.

