Sağlık28 Haziran 2026 06:12

Adana'da Sağlık Çalışanları Üç Günlük İş Bırakma Eylemi Yaptı

Adana'da Sağlık Çalışanları Üç Günlük İş Bırakma Eylemi Yaptı - Sağlık haberi görseli

Çukurova Üniversitesi Balcalı Hastanesi'nde görev yapan sağlık çalışanları, ödeme gecikmeleri ve kötü çalışma koşulları nedeniyle üç günlük iş bırakma eylemi başlattı. Sağlık çalışanları, yaklaşık yedi ay önce dile getirdikleri sorunların çözüme kavuşmadığını belirtti. Bu eylem, sağlık hizmetlerinin kalitesini arttırmak ve çalışanların çalışma koşullarını iyileştirmek amacıyla yapıldı.

iş bırakma eylemisağlık çalışanlarıçalışma koşulları
Paylaş:

Sağlık Kategorisinden Diğer Haberler

Tümünü Gör