Sağlık•25 Haziran 2026 06:09
Adana İl Müftülüğü ile Dermancan Tıp Merkezi Protokol Anlaşması İmzaladı

Adana İl Müftülüğü ve Dermancan Tıp Merkezi arasında sağlık hizmetlerine yönelik bir protokol anlaşması imzalandı. Bu anlaşma, ikili işbirliğinin güçlendirilmesi ve daha etkin sağlık hizmetlerinin sunulması amacıyla gerçekleştirilmiştir. İmzalanan protokol kapsamında her iki tarafın da sağlamlık hizmetleri alanında ortak projeler geliştirmesi ve birlikte çalışmak için fırsatlar yarattığı belirtiliyor.
Adana İl MüftülüğüDermancan Tıp Merkezisağlık hizmetleri

